Известие

Collapse
No announcement yet.

На ниски обороти като подам газ глъхне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    На мен ми се разтече едно съединиение на Нисана, между гумена и метална тръба....2 пъти сменях и тръбата, и маркуча...без ефект.Накрая бутнах една добавка за запушване и край на проблемите...10,000км след това не съм имал течове...после разглобихме колата за части....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      То и аз бих сложил от тия добавки,но се притеснявам да не си запуша парното,за това бих предпочел да сменя радиатора като имам пари да не става по големи проблеми.....
      Алфа Ромео 146 1,6Twin Spark 97година

      Comment


      • #33
        Колеги, понеже със моята 166-ца (2.4 ЖТД от 2001-ва) имам същия проблем, писах в темата за педал на газта, но по-скоро мисля, че симптомите са ми за като написаните в тази тема, а именно: проблема е само в ниските обороти, на празен ход или с натискане на съединител педала подава равномерно и реагира нормално. Над 1500-2000 оборота сякаш се "отпушва" и няма грижи, падне ли на 1000 и педала отказва да подава - съвсем слабо, но не гасне. Диагностиката показа МАП сензор - смених го, проверих кабелите, почистих букси, датчици и.т.н. проблема си остава.

        Според електронното сервизно ръководство има такъв проблем "irregular idle speed", препоръчват след диагностиката да се провери първо въздушния филтър и уплътнението на капака.

        Филтъра ми е ок, но капака не затваря добре, защото са ми превъртяли винтовете...ще се боря тия дни с тях да видим дали ще се оправи положението.

        Друго което забелязах е че точно както на колегата дебитомера, капака на възд. филтър, горната част на интеркулера и вакумната помпа бяха зацапани с масло. Сега ги почистих и затегнах връзките...ще следя откъде тече масло.

        Маркуча който излиза от турбото и влиза в интеркулера също е омаслен, което ме навежда на мисълта, че май оттам идва тая работа с цапането...всякакви идеи са добре дошли!

        Comment

        Working...
        X